потребност да имам блог

Не зная защо точно ми е потребен блог.

Вероятно за да опитам да запълня празнина, която чувствам от известно време.

Или за да излея някъде всичките гняв, недоволство и тъга, които владеят душата ми тия дни.

Вече усещам, че ми е трудно да пиша тук. Едва 3 реда и чувствам, че съм казала твърде много излишни работи, че губя времето си, че нямам какво толкова да споделя, че някой някога ще чете това (може би, а може би не) и ще се чуди що за глупотевини са тия…

Зарежи.
Ще го направя заради себе си, а не заради евентуални читатели и коментари.

А датата – 01.01.2012 няма нищо общо със започването или свършването. Моята лична година не почва сега. Тя стартира винаги, когато променя живота си.

Ок, блог, почни да смучеш тъгата от мен, изпий всяка капка от горчивината, която съм насъбрала, заглуши болката, която крещи всяка сутрин, че тоя свят няма смисъл, отрежи лентата на бездействието, която ме спира да променя дните си, напълни душата ми със задоволство, че не съм безполезна, бий ме, задето се опитвам да съдя хората, отрови змията на съмнението, която яде нощите ми, рециклирай невинността ми, направи ме поне (за) малко щастлива, моля те, моля те, моля те спаси ме от самата мен!

2 thoughts on “потребност да имам блог

Вашият коментар

