обикновен ден като мен

Днес съм щастлива, че живея точно в тоя дом, тъкмо в това семейство, конкретно в тоя град и че съм това, което съм.

Обичайно скачам от крайност в крайност – от пълното отчаяние и самоубийствено желание да приключа с тоя фарс до идиотски приливи на ентусиазъм, увереност и сила.

Днес съм някъде по средата. По-скоро горе все пак.

Приех, че звездите искат аз сега да съм тук, точно тук и никъде другаде. Не зная защо съдбата продължава да ме вари в този нелеп казан, в който се намирам в момента, но вероятно си има някаква причина. Може би нещо ще науча от приключението, в което сама се вкарах и после няма да правя същите грешки.

Трябва да има край и рай.

Вашият коментар

