аз не съм Пенелопа, ти не си Одисей

Почти година мина. Цяла една безумна година, имаше ли смисъл? През деня плетях килимчето на съмнението, а нощем го разплитах, за да мога наново да го почна. Хиляди предположения, догадки, страхове, лъжливи обещания, красиви думи, спомени и тъга се гонят на воля там, където някога имаше 2 грама душа.

Времето е релативно, обичаш да ми казваш.

Чакай ме още малко, аз ще дойда и всичко ще бъде наред.

Пропусна да добавиш „Пенелопа“, само дето ти не си Одисей.

Всичко ще бъде така, както трябва да бъде, нали?

Мисля си, колко безумно трябва да си влюбен в себе си, за да причиниш на някого всичко това. Толкова много ли се обичаш, че забрави кое е добро и кое е лошо? Колко време смяташ, че можеш да си играеш с нечия малка вселена?

Не знам защо продължавам да мисля, че има нещо истинско между мен и теб. Някакво гласче крещи, че всичко е голямо недоразумение, лош сън. А в същото време няколко ръце ми удрят шамари, за да се събудя най-сетне. Битката продължава…

Вашият коментар

