Обещанията ти слушам

Отново е нощ, тъмна и студена, по-самотна от тази преди нея, леко мъглива и много, много дълга.

Нощем всичко мислено през деня оживява, добиват форма всичките ми страхове, които през деня съм прогонила с някое тривиално занимание, избистрят се и малкото идеи, които имам за себе си, а мечтите ми се свират в някоя ниша и чакат да съмне, за да почнат пак да ме мъчат. Нощта е времето, което искам да не отминава, защото всичко ми е толкова кристално ясно и изпълнимо! Мога да си съставя точен план, който обаче винаги изоставям или забравям на следващия ден. Сутрин всичко е различно и нощните мисли ми се струват наивни и непостижими. И така минава ден след ден, седмица и още една…

Когато бях дете и много силно исках нещо, баща ми обещаваше да го изпълни и винаги го правеше. А когато той искаше нещо от мен, трябваше да обещая, че ще го свърша и това беше сигурен знак, че наистина ще стане. Така „обещавам“ се превърна в свята думичка, която не казвам, ако няма да изпълня нещо. И винаги приемам много сериозно всичко, което някой обещае.

„Обещавам ти – каза ми V – всичко да бъде добре“. И аз го повярвах. Все още го вярвам. Обещанията са нещо свято…

One thought on “Обещанията ти слушам

  1. обещавам и благодаря – използвани правилно и с чувство, разбира се – са едни от най-прекрасните думички, даващи толкова надежда и толкова нежност (:

Вашият коментар

