Тъгата на снега/Снегът на тъгата

Има нещо безкрайно тъжно в тоя сняг, дето се сипе цял ден. Някаква почти безмерна скръб, закодирана в снежинките. Още се мъча да разбера кое е това, дето ми я навява тая тъга всеки път, когато завали сняг. Може да е просто защото падналият сняг е чист, свеж и невинен, а само след ден вече ще бъде покварен от градската суета, измърсен от всички негативни енергии, които се носят във въздуха и ще загуби цялата си магия. Само след един ден. Прилича на любовта. Тя много бързо бива окаляна, повяхва и загубва всичката си чудна сила. Въпрос на време е това да се случи. Но винаги става.

Кой може да върне оная невинност, която чувствах, когато се запознах с V? Той сякаш идваше от друг свят и непременно искаше да ме хване за ръка и да ме заведе там. Аз много исках да отида с него. Протегна ръката си и аз без колебание сложих своята в неговата. После ме поведе през снега и аз бях толкова заслепена от цялата белота, че не усетих кога затънах в калта. Той пусна ръката ми и продължи сам. Окалях краката си, а после и цялото си тяло, но най-много омърсих душата си. Нея още избелвам с разнообразни средства. Обаче тя си остава кална, сгърчила се е като изсъхнало листо и не вярва на никакви ветрове на промяната вече. Тия истории с принца винаги завършват в някоя локва…

Предпочитам мръсната приказка, която реалността ми разказва всеки ден. Мисля, че нямам сили да поема още от тоя чист въздух, който носят снежинките, стига ми вече белотата и красотата на зимата. Време е да дойде мръсното лято с неговите безброй клишета!

One thought on “Тъгата на снега/Снегът на тъгата

Вашият коментар

