Другата страна

– Знаех си, че те няма тия дни заради жена!

– Хе-хе.

– И к’во? Айде, разказвай!

– Ми излизахме 4-5 пъти…

– Ама къде се запознахте? (пауза) В нета?

– А къде?!

[Уточнение: малък град, голяма безработица, застаряващо население, обезлюдени квартали, много от трудоспособните хора работят в Испания и Италия, пращат пари от там и така си хранят децата]

– Да де… И какво?

– 35-годишна с дете. Има дъщеря на 13 в езиковата.

– Има си ремаркенце жената. Няма лошо. Какво друго?

– Ми работи в Италия. Разведена. Сега си е тук и живее на квартира. То заради тия дървени ваканции детето си е при нея. Иначе като е на училище, и баба му го гледа, си пътува всеки ден до село. Ама сега нали и тя си е тук и детето при нея… Излизахме, ходихме на кафе един ден, после на китайски ресторант на 14.02, водих ги да си пазаруват за ядене… Ама заради това дете не може да идем у тях! А и тя го влачи по кръчмите с нас. У нас не става, знаеш. Ще видим. Бе може и да стане работата…

– Коя работа?

– Ми нещо по-сериозно.

– Значи си влюбен? (ухилвам се до уши, много се радвам на влюбени хора)

– Не. За влюбване и любов изобщо не може да става дума.

Следва пауза, в която аз се опитвам да осмисля за какво, по дяволите, иде реч тогава. За мен всичко почва с влюбване и после нещата се редят като пъзел. Ама първото парченце винаги е „влюбване“ при мен. Питам:

– А за какво става дума?

– Е за секс, много ясно, че за секс.

Явно съм доста наивна. Ще се опитам да си изясня картинката и затова питам:

– Е ти само заради едното чукане ли я омайваш с ресторанти, кафета, магазини?

– Ми да. Ще ми излезе 1000лв това чукане.

– Стига, бе, то ако ти е за едното спане, що не идеш в някой бардак тука?

– Аз по курви не ходя, не се занимавам.

Тъкмо да направя някакъв коментар и се замислям за детенцето на въпросната жена. За това, че майка му го влачи по ресторантите с някакви мъже, те плащат сметки, после ги водят в хранителен хипермаркет и купуват една количка манджа, мотаят се още известно време покрай тях и изчезват безследно. Примерно. Може би е само този мой приятел, а може би той далеч не е пръв и последен в тая схема.

– Тя си търси някой сериозен мъж да я издържа. Ама аз не искам да гледам на някой човек децата! А тя на мен не може да ми роди, така че к’во? Естествено, че искам да спя с нея само.

– Е не може ли да е по-просто от цялото това? Излизане, пазаруване, не е ли малко прекалено?

– А бе ти не знаеш тия жени как са се изучили! Много са се изучили, мамицата им! Вече никой не си ляга с тебе преди да изхарчиш сума ти пари, ресторанти, глезотии…

Нямам коментар, защото много неща ми се въртят в главата по темата. Имам само един извод и той е за мен. Проумях го окончателно – аз съм безкрайно наивна особа…

Вашият коментар

