предсказания

„Сега ти е малко объркано, но догодина ще си на върха!“ /2008/

„7 години от сега ще ти бъде прекрасен период, за теб ще има страшен подем във всичко!“ /2009/

В началото на 2010 две различни врачки ми предрекоха, че през годината ще имам най-невероятни успехи, че едва ли не вратите райски ще се оттам върху мен ще се изсипят всякакви красоти и богатства. Само трябвало да ги събера от краката си и да си ги употребявам със здраве.

През 2011 друг гадател ми предсказа, че ще открия всичко, което някога съм търсила. То било под носа ми и ще ми се разкрие в незнаен час някъде през годината.

Преди месец, различна от горните гадатели личност, ми каза, че 2012 ще е най-невероятната година в този ми земен живот!

Нищо от горните неща не ми се случи. Или аз не го осъзнах като такова. Имам гадното чувство, че от поне няколко години си джапам в една и съща кална локва.

Предсказанията са сламка, за която се хващат всички отчаяни. А аз си ги записвам, за да мога да ги погледна след година…

One thought on “предсказания

Вашият коментар

