„Чакай ме, аз сигурно няма да дойда“

„Да? Коя Диана? А-а, петнайсет години от бала! Е, няма да мога да дойда. Защо ли? Защото ми се повръща да гледам снимки на децата ви,  да слушам как сте си купили апартамент, а после и мебели от ИКЕА, повръща ми се от вашето честване на завършването! Да! И смятам, че бяхме най-идиотският клас на света, цялата тая гимназия…“

откъс от Čekaj Me, Ja Sigurno Neću Doći на Мирослав Момчилович, един от любимите ми сръбски режисьори

One thought on “„Чакай ме, аз сигурно няма да дойда“

Вашият коментар

