където „секс“ е мръсна дума

Тия дни майка ми си дойде от работа и обяви, че синът на нейна колежка, представи си, моля ти се, си е купил билет за Филипините! Запознал се, видиш ли, с някакво момиче в нета, и решил да ходи при нея. През август! Какво толкова, коментирах аз, не виждам нищо скандално. Ама ти представяш ли си, каза майка ми, той дори не я познава! Не я познава лично, но през август ще се запознаят и на живо, не виждам нищо кой знае колко забележително, продължих аз. Майка ми, разбира се, се разлюти – както става винаги, когато някой не споделя учудването й от нещо – и каза, че това не било нормално. Точка. Свих рамене и моментално забравих за историята.

Днес обаче тя развълнувано каза пред баща ми, че е забравила да му каже нещо за едно момче, което ще ходи във Филипините заради момиче! Аз се подразних отново, защото наистина не мога да разбера какво толкова има в това. Не, възрази майка ми, аз поне никога не съм чувала някой да иде на другия край на света заради човек, с който се е запознал в Интернет. Този път реших да не изказвам на глас мислите си, затова просто замълчах и забих поглед в чинията си. Представяш ли си, продължи майка ми, да иде на другия край на света! Какво пък, малко интернационален секс никому не е навредил, помислих си. Баща ми само сви рамене, и каза: „Е, какво пък толкова!“ А майка ми пак възкликна, че тя не била чувала подобно нещо за някой познат, по телевизията – да, но не вярвала, че на живо се случвало! Имаш къса памет, помислих си веднага, не се сещаш, как аз се запознах с V и след месец заминах да живея с него в държава, в която никога преди това не бях стъпвала, нарамих си багажа и отидох с него, под съпровода на съмненията, изказани от приятели и познати от типа: „Ти не го познаваш, как така отиваш с него?!“ и силното им съмнение, че от това ще излезе нещо. Само че аз бях убедена, че това Е нещо, и вложих всичката си енергия в този проект, който се оказа… международен секс и нищо повече. Само че аз тогава не го знаех. И сега се замислих, по повод на момчето с Филипините, дали всъщност не съм жертва на семейните стереотипи и дали не приемам крайно сериозно всеки, с когото спя.

В моето семейство секс не се прави, не се говори, не се слуша по телевизията, не се гледа във филмите. Изобщо – сексът е някакво митично нещо, случило се преди 20+ години с цел раждане на две деца и край. Майка ми смята, че жените, преспали с повече от 2-ма в живота си, са курви и неспособни да създадат семейство. Ето защо родителите ми приеха много сериозно V и започнаха да се държат с него така, сякаш отдавна сме женени. Явно смятаха, че като съм довела човекът, с когото спя, то вече всичко е официално и финално. Може би и родителите на V смятаха същото, защото и те се държаха така. Като прибавим и мен, която обяви V за новият си „соулмейт“, наивните станахме доста. Вероятно само V не се е вкарал в тоя филм, отдавайки се на бесен секс и после зарязвайки ме като непотребна носна кърпа.

Иначе леко завиждам на момчето с Филипините, че ще се разходи до там.

Вашият коментар

