земетресението

Днес цялата страна се люлее – буквално повече, отколкото преносно. Разрушени сгради, целодневни репортажи по тв, обявено бедствено положение в един град, изобщо – доста драматична обстановка навсякъде. Обаче мен като че ли това изобщо не ме впечатли, все едно всеки ден има земетресение с разрушения. Станала съм ужасно цинична и коравосърдечна към хората. Все още ми е ужасно тъжно за ранено/убито животно, но когато стане дума за хора – не ми пука. Плаша се от анти-хора настройката, която имам.

Вашият коментар

