03062012

Нещата от деня:

-> много реалистичен сън, в който аз се лутам по стълби и не намирам изхода;

-> неочаквано приятен урок по английски със съседското момченце, което е в 5-ти клас, признанието, че обяснявам добре и само с мен разбира граматиката;

-> котката с двете различни очи се появи с бебе в уста, разнася си го цял ден, май бяха две, не сме сигурни.  Обаче може би уличните котки видяха сметката на едното, а котката все пак си скри малкото в бараката с дърва, сега с брат ми доста се трудихме и направихме уж сигурен подслон за нея и бебето и ги оставихме да спят там;

-> имам „годишнина“ от катастрофата – 2 години, не я отбелязвах по никакъв начин, не я споменах, но съм сигурна, че всички са се сетили, защото храната беше по-тържествена от обичайно, предполагах, че ще ми е ден на равносметки, че ще мисля какво се е променило за това време, обаче дори за секунда не се замислих, а сега също не искам да се обръщам назад;

-> подновена комуникация с А., който ми каза, че е гледал „Боен клуб“ и се сетил за мен, така ме заговори, бил ми бесен, ама сега се радвал, че си приказваме. Отношенията с тоя човек никога няма да са еднозначни.

Вашият коментар

