тестове ми дай

Тестът се казва: „Погледни в подсъзнанието си“. Обикновено тия кратки тестчета са глуповати и леко смешни. Обаче този беше наистина интересен. Става така:

  • Пишат се числата от 3 до 11 на един лист
  • Срещу „3“ се пише човек от противоположния пол, първото име, което се сетите
  • Срешу 4, 5 и 6 се пишат имена на хора, които познавате, като пола няма никакво значение, както и колко са ви близки, просто някакви познати хора
  • Срещу 7 пак се пише име на човек от противоположния пол
  • Срещу 8, 9, 10 и 11 се пишат заглавия на филми, книги, песни, групи и пр. Каквото ви дойде:)
  • Имената на хората не трябва да се повтарят. И толкоз:)

След като за по-малко от 2 минути нахвърлях (както е видно от разкривените букви по-горе) имена на хора и някакви филми и книги, преминах към отговорите… Те бяха прелюбопитни! Ето ги:

  • 3 – човекът, когото обичате искрено
  • 4 – някой, за когото искате да се грижите
  • 5 – някой, когото познавате добре
  • 6 – щастливата ви звезда
  • 7 – някой, когото харесвате, но не можете да работите с него
  • 8 – изразява отношението ви с 3
  • 9 – изразява отношението ви със 7
  • 10 – до голяма степен отговаря на подсъзнанието ви
  • 11 – това, което мислите за живота като цяло

Оказва се, че искрено обичам т.нар. ми Soulmate, което никак не ме учуди, по-интересното е, че отношението ми с него е като „X&Y“ албума на Coldplay, който ми е много любим и някак винаги се сещам точно за Soulmate, когато го слушам. „Сто години самота“ е отношението ми към човек, с когото работих миналото лято, харесвах го, но наистина не можех да работя с него след едно определено време. Интересно:) Подсъзнанието ми е ала Амели Пулен, а животът – Blow…

Вашият коментар

