такова захарно

 

Ей такова ми е днес – захарно. Работих неуморно, редактирах здраво. Цели пет глави. Цял ден имам добро предчувствие, а следобяд то се оказа вярно – брат ми започва работа в понеделник!

Той, разбира се, не показа, че се радва или нещо от сорта. Наглед брат ми е ледено кубче. Но знам, че му е радостно, че стана. Ако бях аз, щях да отворя веднага бутилка, ама той не пие.

А! Котенцето на котката с двете различни очи се намери. Оказа се, че тя го е скрила доста старателно между едни дърва. Три дни я следя да видя какво прави там, то не се чува да мяука, само че тя все се завира между дървата. В крайна сметка успях да видя, че го храни и му мърка. Разтопих се.

В личното ми досие няма нищо ново, всичко е покрито с метър прах и е на такъв стабилен stand by, че не ми се коментира. Но около мен се случват хубави работи, а това съвсем не е малко и е в състояние да разсее личната ми тъмница поне за малко.

Вашият коментар

