5 CV-та и една мотивация

Днес ми е безумно тъжно. Леко отчаяно, малко смачкано и безкрайно тъжно. Една от причините, сигурна съм, е в търсенето на работа, което предприех сутринта. Станах рано и започнах старателно да преравям всички добре познати, по-малко проучени и съвсем нови сайтове за работа. Четох, търсих, променях критерии за търсене, попълвах кариерни тестове, направих си няколко регистрации и в крайна сметка изпратих 5 на брой автобиографии. Причината да са само пет? Ами за повечето от нещата вече съм пращала миналата седмица.

Не очаквам да ми отговорят. Би било чудо някой да върне. Лято е, а това никак не е добро време за търсене на работа (не че през есента и зимата имах повече успех, де). Само че сега вече драстично занижих критериите. Махнах всички изисквания, които имах.  Остана ми само едно – да плащат достатъчно, че да успея да се махна от нас и да живея мизерно, но както си искам.

Радвам се, че не трябваше да пиша мотивация за нито една от позициите (те са толкова измислени, че би било нелепо да искат мотивация), защото не бих могла да напиша нещо повече от клишета. Мотивацията ми да работя нещо, което изобщо не ме интересува, в някакъв офис, при това от 9 до 5, няма как да е много солидна и да звучи достоверно.

Повръща ми се от сайтовете за работа. И вече не вярвам, че утрото е по-мъдро от вечерта.

 

Вашият коментар

