В края на деня

Има един английски израз – at the end of the day – дето много пасва на днешния ден. Според urbandictionary.com изразът има поне 5 различни значения. В моя случай означава „в края на краищата“. И така, в края на краищата, днес беше ужасно дълъг ден, който завърши ужасно добре.

  1. Баща ми все пак ще остане на работа, макар и с известни уговорки;
  2. Намерих бялото котенце, което беше изчезнало. Скрило се, милото, в лехите с домати на майка ми. Цял ден го издирвах напразно. Долната снимка е на сестричето му, понеже то повече обича да позира. (Макар да имам много пропуски в правенето на снимки на котки – вероятно защото никога не съм имала котка.)
  3. Брат ми се справя ок с новата си работа, както изглежда, значи напразно се притесняваше.
  4. Този блог почна много да прилича на „Мило дневниче…“, а това хич не ми е по вкуса;
  5. Получих писмо с инструкции от издателството и се наложи да преведа анотация и приложение. Леко ме подразни неорганизираността им, защото пет пъти (поне) говорихме за точно тия неща, не трябваше да се превеждат, и сега изведнъ им трябват. Ами ако бях заминала за Сирия, Тувалу или Кения?!
  6. Направих си една огромна разходка пеша, после и с колело, за съжаление нямах никакво вдъхновение да снимам и само си влачих фотоапарата с мен в жегата;
  7. Изпих 1 бира по случай отпразнуването на майчиния рожден ден и ме хвана;
  8. Някой наскоро ми каза (наистина не помня кой), че не е достатъчно нещастен, за да има чиста къща. В този смисъл – не съм достатъчно щастлива, че да зарежа тоя блог;
  9. Няма 9, защото то нещо ми е дяволско такова и е време да спя.

🙂

Вашият коментар

