Лятото е за море, зимата – за планина!

Лятото е в разгара си, вика една позната, тръгвай за морето. Що, питах аз леко раздразнена, че някой ми казва какво да правя. Ми щото лятото се ходи на море, отговори тя. И кой вика, че на море се ходи, пак настоях аз. Всички така правят, продължи тя. Така ли, питах аз. Бе някои ходят и на планина, ама лятото си е за море, не за планина, друго си е на морето, какво има да се катериш по чукарите, това не е почивка, не спира да ме убеждава моята позната. (Тя е на 21, не на 81, така че не можем да припишем схващанията й на онази епоха, когато „всички така правят“ е било нормата. – б.ред.) И какво, запънах се аз, ако искам да ходя на планина, значи не е ок? Ами не, вика тя. Що, питам аз пак. Щото лятото е за море, а зимата е за планина! Сега е лято, рече и отсече тя. Аз само замълчах.

Имаше една много яка картинка някъде из дебрите на нета с едно куче, а отдолу пишеше: Your logic makes the puppy sad.

Вашият коментар

