Колоритно ми е, когато не ме налайват

След вчерашното емоционално изказване, че филмите в Бг много ми допадат, днес онзи горе (долу?) се постара да ми отвори очите. Той (тя?) никога не те оставя в заблуда прекалено дълго. Обикновено е въпрос на време да видиш действителността.

Следобяд яхнах колелото, въоръжена с фотоапарат и желание да заснема така колоритната обстановка наоколо. Карах си бавно по булеварда, движението беше слабо. На едно кръгово ме засече някакъв тип с „Голф“. Би трябвало да ме изчака, след като първа бях влязла в кръговото, нали? Е, той не го направи и последва крясък: „Оглеждай се, ма! Недей да вървиш като коза!“ Останалото не го чух точно, но съдържаше нещо за майка ми.

Би било доста наивно да се възмущавам тук, какво пък толкова е станало – в Бг правото винаги е на страната на по-силните. Реших да карам по по-забутаните улички на града, където няма да преча на никого чак толкова. Не успях да снимам нищо кой знае какво, защото вдъхновението ми леко беше почнало да изчезва. Продължавах с колелото, докато пред един блок не ме подгони малко кученце. Търчеше след колелото и лаеше злобно, а стопанката му – бабичка с нездрав вид, която държеше на въженца още две подобни помиярчета – просто стоеше безучастно и гледаше. Нахалникът продължи да тича след мен и след като излязох на главната улица. Не спираше да лае, а на главната имаше опасност някой да блъсне и него, и мен.

След половин километър ударих в такава коварна дупка, че спуках гума. Слязох и започнах да бутам, все още се оглеждах за неща, които евентуално да снимам.

След като се добутах до кварталното магазинче, реших да купя хляб и мляко. Бабката с усилените сериали ме заразпитва къде съм била, а аз измрънках, че на разходка. На излизане от магазина стъпих в кучешко лайно, което се беше появило, докато съм пазарувала…

Извод: филмите са добри, когато не миришат на кучешко ако…

Все пак две снимки от днес:

Жилищен блок, в който все пак живеят хора…

Вашият коментар

