Thought-provoking Коледата.

Image

Толкова много думи изговорих за два дни! Говорих за дребни неща, разказвах истории, споделях преживявания, изповядвах убежденията си, обяснявах гледни точки…

Коледата, традиционно, не ми беше празнична, не усетих тръпка, но се почувствах особено благодарна за всичко, което имам в момента.

  • За специалните хора, които срещнах през тази година.
  • За приятелите, които не ме изоставиха.
  • За всички неща, които ме караха да се усмихна и замечтая.
  • За семейството си, което винаги е Там.
  • За красивите моменти, които оставиха сладък вкус в устата ми.
  • За всичко прекрасно, което видяха очите ми.

Аз не съм east of eden. Аз съм В него.

Вашият коментар

