Sunday Evening Documentary

Вече вторник, а на мен все ми се струва, че е неделя.

Неделята беше предвидена за документален филм. Вместо това – артистичен апартамент с още по-артистичен домакин, готвене, вино, трева, силно интелектуални разговори, накрая – два филма до средата. Прекрасна неделя.

Все пак неделята не беше лишена от документален елемент. А именно – събирателния образ на едни българи, които никога няма да се върнат в родината. По-точно казано – тяхната Родина никога няма да е България.

Интересни образи, дали ми храна за размисъл вече цели 2 дни…

за всичко, което загърбих в България, за да се правя на емигрант

за всичко, което можех, а не бях

за нещата, които пречат да си щастлив

за изгубената родова памет

за филмите, произведени в Холивуд и консумирани в Европа

за хората без място, без принадлежност

за живота на село, който все повече се отдалечава от мен времево,  пространствено и идейно

Невероятни хора. Или момент безвремие, който споделихме.

DSC_0557

Вашият коментар

