Thank you empty box

empty

Прибирах се смачкана от работа преди малко. Уморена безкрайно, едва се влачех по улицата и мечтаех за възглавницата си. Пред входа видях, че някакъв бездомник рови в кофата за смачкани кутии от бира. Веднага се сетих, че горе имаме цяла торба с такива. Скокнах три етажа и я взех. Върнах се, обаче скитникът беше изчезнал. Реших да я сложа до някоя кофа, така и така я нося. Тогава го видях – бездомният със смачканите кутии се тътреше по тротоара към трамвайната линия. Хукнах след него, обаче той доста бързаше. Накрая го настигнах на ъгъла. Спрях го, а той ме погледна ухилено. Прецени ме с поглед, аз протегнах ръка с торбата, а той каза: „Empty box?“ и ухили беззъба уста. „Ето“, казах аз на родния му език, а той – пак на английски – „Thank you! Thank you empty box!“ Искаше да благодари за кутиите. И благодари на мен, празната кутия…

Вашият коментар

