пролетно дъждовно

spring.

И ето че настъпи пролет.

Най-неочаквано за мен, след една много драматична сряда, се събудих с пролет в душата. Вали цял ден, колегите мрънкаха цял ден за времето, кашляха и кихаха, а на мен ми беше пролетно. След работа – късен обяд от едно ново място до офиса. Ново за мен, инак мястото го има отдавна – доволно пропито с миризма на манджи, запотени стъкла на прозорците и ухилен чичка с бяла престилка. Взех си дневно меню за у нас. Бях изгладняла като вълк, но това не е причината да се впечатля от  сготвеното. Най-истинското картофено пюре, което съм яла в тая държава!

И е пролет.

Вашият коментар

