Секънд хенд и чай от спомени

spomen

Днес е от ония дни, в който връщам най-красивите моменти в живота си, за да ме заредят, пречистят и обнадеждят. Сещам се за всички прекрасни неща, които съм правила – за концертите на любимите си групи, на които съм крещяла от удоволствие; за бесните скорости, с които така много обичам да се возя; за местата, които съм съзерцавала; за бо езбройните интересни хора, с които съм общувала; за дивите оргазми, които съм изпитвала; за всички странни преживявания, които ме оформиха това, което съм. За добро. И за лошо.

Купих цяла торба дрехи секънд хенд днес. Защото имах нужда. И исках да се разнообразя. И защото трябваше да си припомня коя съм.

А после пуших. И пих чай от ройбос.

Защото това ме прави Мен.

Вашият коментар

