Когато – тогава

empty

 

Както безлюбовно си седяхме, разправии до безкрай, и тъжни разговори, така изведнъж вече втора нощ не спя, за да му избирам… коте!

Подарък ще му правя, чанта купих, остава коте да намеря.

Гледам, подаряват котенца. Стотици. Искам да избера някое грозно, което никой не би взел. Но пък и да не е съвсем бебе, че как се гледа сукалче без майка?!

Прегледах стотици, искам някое „да ме викне“. Да ми стане мъчно и да го взема. Намерих много такива, ама те все далече от мен, нямам възможност.

Не знам да гледам коте. Само в двор съм имала, при това за малко.

Но той е фен, цял живот гледа котки. От сума време ми повтаря, че трябва коте да си вземе(м). Ето – сега ще взема аз и ще му го занеса за рождения ден. Да видим тогава дали ще си седим безлюбовно…

Вашият коментар

