Коледно едно

DSC_2973

 

Неусетно ме завладя духът на Коледа. Искам да правя хората около мен щастливи – подарявам подаръци, нося сладки в офиса, купувам последни сладкиши за роднините в БГ, изобщо – Коледа е!

За пръв път ми се случва да ми е празнично по това време на годината. Не че ще се облека като Снежанка, ще запея коледна песен и ще ида на църква, ама ей на – празнично ми е.

Разбира се, всичко ще отмине като бърз влак – за някакви си 3 дни и край. Но се надявам да се заредя с емоции, да попия малко доброта и да намеря повечко Смисъл във всичко…

 

DSC_2976

Вашият коментар

