Всичко

20140425_204951

 

Имаше eдна песен на Future Sound of London – Everyone In This World Is Doing Something Without Me. А аз тази вечер се чувствам точно така.

Мисли се гонят из главата ми, а аз крача към квартирата. И гледам всички, които правят неща без мен.

Минавам покрай някакви младежи в спортни екипи, които са се маскирали като жени и се веселят на улицата. Срещам някакъв човек, който иска да го упътя към „Арена“. Едни сърби търсят „кисела вода“ в магазина. После някой си е изхвърлил коледната елха на тротоара. Коли фучат във всички посоки, а хора пресичат забързано към нещо, което ги чака. И си мисля, че и мен тая вечер ме чака нещо. Бутилка червено. И котката. Бързам да се прибера, защото М. ще си дойде, и няма да мога да пиша в блога. Той ще се просне на дивана в хола, ще почне да ми се глези като малко дете, ще заспи както му говоря и изобщо – ще бъде още една от „прекрасните“ вечери заедно.

И наистина имам всичко. Работа, квартира, заплата, котка, компютър, някой, който ме обича, храна всеки ден, красив град, в който бих могла да се разхождам, доволно много познати, на които бих могла да се обадя… И неблагодарно отхвърлям всичко това. И мечтая за сродната душа. За онзи, който ще ме накара да не спя цяла нощ от вълнение. От разговорите, които ще водим и пр. Май много взех да си фантазирам.

И си отворих бутилката вино. Седя сама и си пия. Тихо и тъмно. Котката стои на леглото до мен и не мърда. Някой ден просто ще зарежа всичко това и ще почна отначало. Така си мисля.

 

Вашият коментар

