Последните 6 дни

24 май

Седя си у нас, в родната къща, с нищо за правене и много за мислене. По телевизията се въртят „любимите“ ми думички: лайв предаване, дейли епизод, селфи, инспириран от, адмирирам… Наслаждавам се на хубавото време и спокойствието. Малко градче, тихо и забравено от Бога. Идеално за почивка!

26-ти май нощта срещу 27-ми

Дъждовно пътуване с котка и бучащ бус. И бесен скандал още с тръгването. Караницата преминава в „да видим кой ще мълчи по-дълго“. И така караме през цяла Румъния. Дремя, събуждам се, после пак се мъча да спя, но упорито си мълчим. Решавам, че трябва да се разделим. Казвам го и го обсъждаме. Пак се скарваме.

27-ми

На работа съм и не мога да разбера ден ли е, нощ ли е, тресат ме нерви от караницата и искам да избягам.

28-ми

Спонтанно готвим спагети, аз се напивам с вино и знам, че на другата сутрин ще се мразя, че така се нафирках…

29-ти

Отивам на работа в 7:30. Главата ми е международна гара, през която минават сто влака в секунда. Правя кафе. Гледам с едно око монитора и търся какво да е breaking news. В 8 се отваря вратата, влиза колежката и пита: „Ти защо си на смяна, днес съм аз, нали се сменихме!“

30-ти

Решавам, че не мога да чакам повече да стане лято и да изляза в отпуска. Щото лятото вече е тука, а аз нямам дори лек план за него. Резервирам билети за едноседмично ходене до при Гури. Правя го механично, все едно всяка седмица купувам билети до Кипър. Ще се видим. Ще си говорим. Ще си пием бири/ром/водка или квото и да е там. И ще си пушим лулата на приятелството. Щото така е писано. И така трябва. И все някога настъпва лято. Едноседмично макар. Ама ще е лято!

31-ви

Следва. А какво ли предстои?

20140528_190602

Вашият коментар

