Първите 3 дни

Първите 3 дни като безработна минават безметежно – шляя се по улиците, намазана с крем против изгаряне заради жаркото слънце, купувам плодове и все едно никога не съм работила. О, щастливи дни!

Вчера отидох да си взема заплатата. Имах намерение да си направя едно кафе и да си лафя с навалицата, която ще намеря там. Уви, не стана така. Посрещна ме враждебност, която не съм очаквала изобщо. Все едно сама бях хвърлила молбата за напускане! Едната ми бивша колежка седеше на компютъра на шефката, не отвърна на поздрава ми и изглеждаше доста ангажирана. Подписах нужните документи и си взех заплатата за май. После отидох до кухнята, щото се сетих, че там имам разни мои вещи. Намерих другата си колежка да разговаря разпалено с момчето от Маркетинга. Като влязох, те млъкнаха виновно…

Не схващах какво става, но имах смътното усещане, че това „затваряне“ на сайта е затваряне само за мен и колегите руснаци, които вече бяха се разписали за довиждане.

Докривя ми, щото си вложих цялото време и сърце в сайта, правих каквото се искаше от мен и изобщо – бях добър работник.

Побързах да си тръгна, просто изчезнах, щото вече е все едно.

Отидох в офиса на М, щото не знаех къде да се дяна. Там пих кафе и всичко си пасна. Бях щастлива, че съм се махнала. Хора, които се държат по тоя малоумен начин не заслужават нищо повече от „Чао!“ и крива усмивка.

И после се мотах по улиците, снимах си къщички в любимия ми квартал и си купих пресни ягоди. Животът продължава и без тоя сайт за новини с и без това доста кофти дизайн…

 

20140529_123423

20140530_184438

20140604_143807

20140604_183338

 

Вашият коментар

