Cyprus is heaven

Отдавна съм се научила да нямам очаквания, когато тръгвам някъде. Просто тръгвам, без да се надявам на нищо, със знанието, че всичко – ама наистина всичко! – би могло да се случи. Така и тоя път.

Нарамих раницата, качих се в самолета и след 3 часа бях на Острова на любовта. Късен полет не е добра идея, вече знам, но нямаше как – трябваше да се прекачвам на някакви автобуси, да търся един стар град, където Гури щеше да ме чака, и това да се случи в часа, в който местното население отдавна е замезило и запило. Бе направо си се е напило доста здраво!

В един от автобусите ме упъти млад унгарец, с когото подхванахме небрежен разговор. По някое време го питах какво дири в Кипър, той ме погледна изненадано и каза есенцията на цялата ми мини ваканция там – Cyprus is heaven!

1

После се занизаха разходки, бири, разговори без край, снимки, кратки пътешествия до наблизо, рожденият ден на Гури, обиколка с колелета, скалата на Афродита, нов хотел на мястото на нашия, изгорелите ми рамене (без да съм ходила на плаж), главата ми в африкански плитки, сплетени от една етиопка на пристанището в Пафос, ужасно вкусни домати, маслини и местно сирене, най-готината жена шофьор на автобус, която съм виждала, диви морски брегове, кафе в прекрасното „Неро“, запустялата къща, в която живеехме преди 3 години, едни баби, които плетяха кошници насред мола в Пафос, английски битак с китайски евтинии, един нахален чичо, който искаше да ме откара до града и настояваше да се кача при него, котки под сенките, много слънце, красота, красота…

1`

2

4

5

6

7

8

9

11

12

13

14

15

16

17

18

Минах през снимките, докато подбирах за тази публикация, и се ядосвах на някои неща, които не съм снимала. И на други, които съм снимала, но не са хубави кадрите. Но истината е, че Кипър не може да се заснеме, той само може да се живее…

Вашият коментар

