Крива

Още с качването на колелото тази сутрин си помислих, че нещо не съм наред. Щото отивах да занеса на поправка старата си чанта. Обичам я, тя вече не прилича на нищо, ама искам да й зашият дръжката, да подменят две гайки и да я нося пак. Би било естествено да я хвърля и да си купя нова. Щото така се прави. Хората не се занимават с поправка на стари чанти. Нормалните хора.

После чувството, че съм нещо крива, почти беше избледняло, но се засили след обаждането на една приятелка, с която преди бяхме неразделни, ама с раждането на близнаците й, тя просто изчезна. Та звънна ми, щото й писах, че съм в БГ, т.е. има мегдан да си говорим по телефона. И си говорихме. На различни езици, а всъщност на общ майчин. Тя смесваше команди към децата с изречения към мен и отначало не можех много да разбера, че така си говори вече тя. Чувствах се неловко, сякаш на мен се карат. Разговорът приключи, щото децата й се размрънкаха. Тя не спираше да им казва какво да правят, какво да не правят и какво е грешно… А на мен ми вървеше една песен на „Coldplay“ и не чувах приятелката си.

Цял следобяд експериментирах с африкански плитки и косата си, ядосвах се, че не се получава като във видеото, разплитах и сплитах, пих кафета, четох си мейла от В…

20140708_210256

Късно следобед кривостта ми се потвърди след като изчетох историята на една приятелка за раждането й и започна да ми се повдига, почти да ми се повръща.

Няма много голяма вероятност майка ми да прочете този текст, но колкото и малка да е тя, се надявам, че няма да стане. Щото ще й разбие майчиното сърце.
Ужасявам се от това, което се случва с жените, след като родят деца. Сериозно. Аз съм крива, не те.

DSC_4622

Вашият коментар

