100 нюанса черно

Не, не става дума за личните ми драми от последните дни, а за „скъпата“ ми София.

Тия дни бях в столицата с М. и пообикалях малко. Съвсем малко. Всъщност кибичих пред една банка на гърба на Народния театър, докато М. вътре нещо си вършеше. И гледах хората. След 10 мин престой, в работно време, понеделник, установих, че София е нещо като столицата на вдовиците. Жени – от всякакви възрасти и социални групи – бързат за някъде си. Облечени от глава до пети в черно. Черно в комбинация с черно и добавка… черно! Толкоз много хора в траур не бях виждала скоро. Извадих си телефона и съвсем не ми се наложи да чакам дълго за обекти в траур. Единствените три снимки, които направих, илюстрират горните ми твърдения.

Трагедия.

Защо тия хора така тачат черното и милеят да се пременят в него, това си остава загадка за мен.

Модните гурута казват, че с черното никога не можеш да сбъркаш. Ама ходила съм насам-натам из Европата, а такова чудо само в родината съм виждала.

Някой да ми обясни…

cherno

Сенки бродят навсякъде из столицата…

20141117_123838

20141117_123855

20141117_123935

One thought on “100 нюанса черно

  1. Това с черното е вече 20 зими поред. Аз имам едно червено палто и миналата зима влязох с него в метрото. Все едно се бях напъхала в черно-бяла снимка, чак аз си се струвах странна. Хъшове едно време пееха: Черните ни дрехи крият от вас колко са бели душите ни…Може пък за това да са се хванали всички 🙂

Вашият коментар

