За Коледа изпращам на баба

Баба ми влезе в 21-вия век с прилежно забрадена коса, както цял живот е била, с усмивка и пълно нехайство за всичките дигитални технологии, виртуална реалност, Фейсбук приятели, чат програми, хакерски атаки и т.н. Баба все така си гледа животните, градините, лозята, пчелите… да е жива и здрава!

И всяка година по Коледа й пращам картичка и колетче. С разни неща, с които тя да се поглези. И този път – стандартните сладкиши, бисквити, календар за догодина и картичка с религиозен мотив (тя, милата ми баба, макар да няма накичени по нея кръстове, е силно вярваща с всичките му пости, празници и ходене на църква), както и голяма чаша за чай тип купичка, която знам, че тя ще държи в кутията, защото ще й е жал да пие от нея. Знам и че ще се зарадва, когато отиде да плаща телефона в пощата и от там й кажат, че има колет за нея. Чужбински при това. Една година нещо в тукашната поща се объркаха и ми дадоха сама да лепя марки по колета. Сигурно бяха 30-40 марки, половината колет трябваше да облепя. Ама после баба, като й се обадих, каза: „Въъъъъъх, колко много марки имаше на туй, дето ми го прати! Ми много марки, цялото с марки!“ и се засмя, а аз знам, че още си пази това кашонче.

Баба е една много емоционална част от мен, която не мога да пренебрегна. Тя ми липсва ужасно. Знам, че е там, в малкото селце накрая на света, с нейните животинки, суровоядство и никаква болест за цял един живот, с вечната усмивка и добро отношение дори към хората, които се опитаха да влязат с взлом в дома й. Но не е същото. Чувствам как губя връзката… с нея, с всичко.

Честита подранила Коледа на баба, въпреки че тя няма компютър и не може да прочете това!

20141203_143849

One thought on “За Коледа изпращам на баба

  1. Не чакай до следващата Коледа, за да отидеш да я видиш 🙂 Ще бъде изненада както за нея, така и за теб. Пътуването към любимо място носи положителност. 🙂

Вашият коментар

