Какво запомних

Ако трябва да изразя с една снимка какво ще запомня от 2014, това ще е тази:

DSC_6671

Църква в испанско село по пътя от Мадрид за Барселона. Не знам защо, но тази изоставена църква много ме натъжи. Това е снимката на 2014, която отразява емоциите, които в момента се гонят в душата ми. Щеше ми се снимката да е на някаква зеленина. Планина. Или на вода. Или маса с храна. Но точно горната символизира 2014 за мен.

Седя у нас, майка ми и баща ми гледат новогодишна телевизия, брат ми – типично в негов стил – седи на компютъра си и гледа „Зоната на здрача“. Аз броя колко остава от трите часа до 00 часа, докато гръмнем шампанско и си легнем.

2014 беше сложна, нека Новата е по-обикновена!

Вашият коментар

