нова година

За мен Новата Година настъпва след 6-ти януари. Защото тогава си правя светец. Допреди 5 години само бях чувала за светец, курбан и пр. Ето че сега и аз си правя, след като майка ми и баща ми настояха за това. Трябвало било да почерпя някого. Толкоз. Модерно схващане за светец, предполагам. Без църкви, свещи и молитви. В чужбина. В град, където има българска църква, но тя никога не е отворена. На място, където близки нямам, освен – по стечение на обстоятелствата на живота – човекът, с когото живея.

20150105_081318

Тия дни, откакто се върнахме от родината, започват с две кафета, сварени в новата кубинска кафеварка, сипани в едни чашки, купени при последното пътуване в Испания, шоколадови бонбони и сладки, подарени от какви ли не познати, и тихо радио.

Годината почва мирно, леко скучно дори. Днес е първият ден от новата година.

Вашият коментар

