Глупаво пак

20150112_150820

„Какво си мислеше, като изпрати CV-то си за работа в офис – че работата ще включва катерене на планини ли?“, попита едната половина от мен, докато другата вървеше по улицата към къщи с провесен нос. И после: „Защо си мислиш, че работата в офис от 8 до 5 е нещо различно от седене на бюро?“

Всеки ден. Понеделник до петък. От 8 до 5. В гледане на клипове, предназначени за продажба. Между 250 и 300 клипа на ден. Не знам за колко пари. В офис. С още няколко овесили нос хора, които броят дните до заплата.

В общи линии това ми предложи Марк – американец с гарвановочерна коса, но според мен прехвърлил 50-те – и после си говорихме час и нещо за разни други работи. Общи. Беше готино. Приятно и лежерно. Ама това едва ли ще ми е достатъчна причина да искам Марк да ми стане шеф след горните детайли около работата.

По дяволите! Пак постъпих наивно, надявайки се да отивам на интервю за истински креативна работа. За нещо различно от схванати задни части на стола в офиса и зачервени от взиране в монитор очи.

Мисълта за понеделник-до-петък-от-8-до-5 ме ужаси. Казах му го. Той се усмихна, че съм щяла да имам 20 свободни дни в годината.

Все повече се чудя аз защо съм се родила в този век, а не в някой предишен, когато просто щях да си работя на полето с другите женици от селото. (Примерно.)

Вашият коментар

