Ден 2, „Ида“, мартеници

Втори ден от същинските пости. Днес съм по-добре, само дето ми се пие кафе зверски. И не спира да ме боли главата. Обаче си забърках една паста от сурови тиквички със сос от домат, чушка, сушени домати, чесън, подправки, орехи и зехтин, която се получи много вкусна.

20150224_154913

А пък милите ми майка и татко ми бяха изпратили мартеници. Тази година е ясно, че няма да правя, щото имам предостатъчно. Обичам Баба Марта и посланията, които се носят с нея, обаче пак ми е малко тъжно, че няма да съм в родината да разменям мартеници.

20150224_134354

Успях да гледам и „Ида“, който спечели Оскар сега. Допадна ми повече от „Бърдмен“, някак ми пасна на мрачното време тук, а и е точно от бавните филми, които харесвам. И май приключих с оскаровите филми за тази година.

One thought on “Ден 2, „Ида“, мартеници

  1. препоръчвам Whiplash. Може би ми допадна защото имах и аз един преподавател като от филма.. не знам. Но ми въздейства, по американски 🙂

Вашият коментар

