Ден 11: Какво е World Ventures

„Решил съм никога вече да не работя. Спрях. Ще се пенсионирам на 35, имам още 4 години.“

Това каза J, докато пиехме горещо вино в едно леденостудено заведение. Аз мигах с очи и го питах как е възможно. „О, много е яко! Само си пътувам, при това с мега готини хора, обикаляме си и на всичкото отгоре изкарвам пари от това.“ Изглежда не разбирах. Питах отново с какви пари пътува по света. Той махна с ръка: „Абе казвам ти, няма да работя повече за никого. Само за себе си. И на 35 ще се пенсионирам.“ Това продължи известно време, докато изпием виното си. Аз продължавах да не разбирам. Чух да споменава World Ventures, запомних го и си помислих, че после ще го проверя. Имаше нещо гнило, така казваше интуицията. „Хората ме питат къде е уловката. Ами там е работата – няма уловка!“, продължаваше да си пее J. После се разхождахме и той не спираше да ми намеква колко е яко това, дето „работи“. Промиваше ми мозъка и донякъде успя. Въртеше ме в кръг и нищо конкретно не казваше. Не можех да схвана каква е цялата история (малко наивна си падам) и го слушах.

Разказахме си няколко лични истории, напълно игнорирайки фактите. А именно – бяхме гаджета като студенти, година и нещо продължи, живеехме заедно дори, а после се разделихме с такъв огромен скандал и ненавист, че искрено се учудих, когато той ми написа съобщение във Фейсбук тази сутрин. Дори леко се притеснявах от срещата с него, защото не можех да си представя какво толкова ще си кажем. Обаче той от първата минута се държеше все едно не сме се виждали от 2 седмици, а не от години. Накрая ме покани на някакво парти вечерта, щяло да бъде яко, с яките хора от World Ventures. Не спирах да се чудя какво е гнилото в историята. J. беше ентусиазиран и енергичен все едно е открил Атлантида, но не иска да каже за това на никого.

По-късно проверих в нета какво е World Ventures. Намерих това: http://twenty-somethingtravel.com/2013/07/worldventures-this-is-not-the-way-to-travel-the-world/ както и много друго по темата.

Схема с мрежови маркетинг, трябваше да се сетя. Наивна си падам, ама не чак дотам.

20150305_172040

Вашият коментар

