Ден 15: Слънцето, пролет

Беше хубав ден, направих си гигантска разходка, добрината на деня е, че догоних един младеж в един магазин и му върнах забравената в една пазарска кошница чанта. Другите хора се правеха, че не са видели.

И после за „награда“ се повозих гратис в един автобус – имах билетчета, обаче заради малката добринка от магазина реших, че няма да се качат контрольори и не перфорирах нищо. Знам, знам, че не трябва така, обаче ми е адреналин да се оглеждам дали някой няма да извади престилка от джоба си 🙂 И без друго животът ми е като високопланинско езеро – тих, спокоен и без изгледи в него да заплуват кой знае какви хора…

20150309_115509

Пак от любимата ми веганска разновидност на паста 🙂 Моркови на лентички и песто от сушени домати, пресни домати, чушка, чесън, целина, риган и босилек със зехтин. Мнооооого любима.

20150309_101012

2 thoughts on “Ден 15: Слънцето, пролет

  1. Аз я правя същата паста, но ги режа малко по-тънки (като таглиатели) и ги задушавам, за да може да ги ям като паста, навити около вилицата. И сосът ми е песто без сирене (босилек, чесън, зехтин). Пробвай ги задушени 🙂

Вашият коментар

