Ден 29: Къде го чукаш, а то къде се пука!

Има един лаф:: „Къде го чукаш, а то къде се пука!“ и аз днес точно това си помислих, когато в Социалната мрежа ме заговори една далечна позната. Виждала съм я само един път тази жена – тогава се запознахме и толкоз. Обща приятелка ни запозна, бяхме на крайбрежната във Варна, пихме бири, ядохме риби и дори не се сещам какво толкова сме си говорили. Това преди две години. Наскоро горната ме добави за приятел, не сме си писали, а днес ме попита кога ще се прибирам, защото много искала пак да ходим до морето да си приказваме. Било готино. А от уж по-близки приятелки и едно „Здрасти“ не чувам често…

20150320_105556 (1)

Вашият коментар

