Заедно разделени

20150701_174952

Ирония е, че намерих забравен в квартирата албум на Анук със заглавие „Разделени заедно“. Или „Заедно разделени“. Все тая.

Въпросът е, че през последните две седмици и половина, аз се чувствам точно така.

Всичко ми е като филм. От хубавите. От онези, дето гледаш и си мислиш: „Е, не може да е чак така… тия неща на живо не се случват“. Да, ама се случиха!

Случи се да срещна човек, който да предизвиква изпотяване на дланите, учестен пулс и перманентна усмивка на лицето.

И се случи той също да изпитва подобни емоции. Поне така изглежда.

Но, разбира се, както в по-доброто кино, нищо не е толкова просто и лесно. Пречките си имат имена. Неговата приятелка. Моят партньор-съквартирант-бивше гадже. Нашите общи колеги, които умират за клюки.

Дори не мога да изразя с думи вълнението, което този човек предизвиква в душата ми всеки път, когато ми напише ред. О, да! Тайните чатове и скришните целувки по ъглите.

Ако беше лесно, сигурно нямаше да ми е интересно.

За видим колко още разделени заедно.

Вашият коментар

